שורה תחתונה: קטנוע עירוני מגניב, עם רמת אבזור גבוהה, עיצוב נאה ונוחות טובה.
בזמן שמגוון הדגמים של ווג צומח מעלה, עם ה־900DSX החדש שמעטר את חלקו העליון, הוא מעמיק שורשים עם ה־SR1, קטנוע ראשון בנפח 125 סמ"ק המנצל את ההצלחה והפופולריות של אחיו הגדול, ה־SR4. הדרך של ווג ממותג צעיר מבית לונסין אל עבר המטרה של הקונצרן הסיני – להפוך למותג משפיע ונחשב בשוק האירופאי – התחילה מהקטגוריות הפופולריות ביותר בנפח הביניים, עם דגמי 500 סמ"ק מגוונים, כשמגמת ההתרחבות מתבצעת אט אט אל כל הקטגוריות, כולל אופנועי דגל אבל גם אופנועי צעירים, שהם לדעתנו הדרך הבטוחה להתבסס בשוק העולמי.