בואו נתאים לכם את אופנוע - החלומות שלכם

מוטו: חדש בישראל, לונג'יה XDV250

להיצע המתרחב של קטנועי הקרוסאובר בישראל מצטרף ה-XDV250, נציג מותג לונג'יה הסיני, המציע מראה קשוח, מימדים קומפקטיים ואבזור רב

ה־XDV250 מעט יוצא דופן בקטגוריית קטנועי הקרוסאובר המתרחבת, שכוללת בעיקר כלים בנפח גדול יותר, ומצויד במנוע סינגל מקורר נוזל עם 4 שסתומים, בנפח 244 סמ"ק המייצר הספק של 24 כ"ס ב־8,500 סל"ד ומומנט של 2.2 קג"מ ב־6,500 סל"ד, מקורו בדגמי פיאג'ו רבים, ביניהם הווספה GTS250, והוא מיוצר ע"י זונגשיין-פיאג'ו. ה־XDV250 בעל מימדים קטנים יחסית לנפחו, שבין קטנוע 125 לקטנוע מנהלים סטנדרטי, משקלו הרטוב 168 ק"ג, אורכו הכללי 1,940 מ"מ, רוחבו 780 מ"מ וגובהו 1,270 מ"מ ובסיס הגלגלים הקצר באורך 1,390 מ"מ, כל זה מעט יותר גדול מאחד הכלים הפופולריים בקטגוריה (שלצערנו אינו משווק בארץ), ה־ADV150 של הונדה, ממנו הלונג'יה שואב הרבה השראה בעיצובו, כשה־XDV לוקח את זה מעט קדימה עם קווים חדים יותר וצבעוניות המעניקים לקטנוע מראה קשוח.

לונג'יה מייצדת את ה־XDV במזלג קדמי הפוך בקוטר 38 מ"מ מתוצרת KYB וצמד בולמי גז מאחור מאותה התוצרת, עם מהלך של 90 מ"מ, מערכת בלימה של J.Juan עם דיסק יחיד בקוטר 240 מ"מ קליפר רדיאלי דו-בוכנתי מקדימה, דיסק בקוטר 220 מ"מ מאחור ומערכת ABS ניתנת לניתוק. בנוסף לכל זה מותקנת גם תאורת LED מלאה, לוח מחוונים עם צג LCD בגודל 5 אינץ', התנעה ללא מפתח, ידיות מחוממות, חיישני לחץ אוויר בגלגלים, מיגוני גחון וצד וכאופציה גם פנסי ערפל מובנים, ארגזים ועוד.

ל־XDV יש גם מגן רוח מתכוונן, שקע טעינה 12V ומקום לקסדה מלאה מתחת למושב. על הגלגלים היצוקים בקוטר 13 אינץ' מותקנים צמיגי טיובלס בעלי פרופיל דו-שימושי במידות 110/70-13 מקדימה ו־130/70-13 מאחור. המושב בגובה 800 מ"מ, מרווח הגחון עומד על 160 מ"מ ומיכל הדלק מכיל 13.5 ליטר.

מוצרים מועדפים
לא נמצאו מוצרים מועדפים